Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 senedir bu hastalığı çekiyorum. gitmediğim doktor, kullanmadığım ilaç, garagara vs. kalmadı. Psikolojim bozuldu. Kronik faranjit boğazda hiç geçmeyen yara demek.
Bu durumdan muzdarip olan var mı? yada bu hastalıktan kurtulan? Yardımcı olabilecek olan var mı ?
Aynı dertten bende muzdariptim bende çok ağır geçiyodu bide yüksek ateş baş dönmesi ve miğde bulanması oluyordu yerimden kalkmaz ediyordu beni.
Bi devlet hastesinde
İECİLLİNE diye bir penisilin iğne verdi 20 tane o günden sonra bi daha olmadı...
Acil şifalar sizede