Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 senedir bu hastalığı çekiyorum. gitmediğim doktor, kullanmadığım ilaç, garagara vs. kalmadı. Psikolojim bozuldu. Kronik faranjit boğazda hiç geçmeyen yara demek.
Bu durumdan muzdarip olan var mı? yada bu hastalıktan kurtulan? Yardımcı olabilecek olan var mı ?