Bizim yazılımdan az çok anlayan arkadaşların çoğunluğunun en büyük yanlışı, bi şirkete kapak atarım 2 kod yazarım 7,8 bin maaş alırım keyfime bakarım anlayışı.
Yada sağdan soldan toplama hazır script leri kodları değiştirip kendim bi yazılım yaparım 5 tane bi site açarım onları satarım keyfime bakarım anlayışı.
Bu anlayışta değilsen, ki Öyle görünüyor başarılı olursun, sende kazanırsın ülkede.
Bizim gençlerin sorunu bu, kolay yoldan para.
Orjinal fikir üretip üstüne düşenler zaten er geç adını duyuruyor.