Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Aslında olay ne kadar çok kod kütüphanesi bilmekle ilgili bence. Çünkü bazı kodlar var, o kadar kolaylaştırıyor ki her şeyi. Bilmeden 15-20 satır kodla yapmaya çalıştığın şeyi bazen adamlar 2 kelime kodla yapıyor. İşte fark burdan çıkıyor. Herkesin daha fazla deneyimlenip deneyimini paylaşması lazım. Hiç deneyim kazanmadan da olmaz bence, ilgi varsa girilmeli