Hocam lafını bir camide birde sınıfta kullanmışımdır hocamsa gerçek anlamda hocam budur benim için onun dışında insanların hocam demesindende hoşlanmıyorum ona buna bu lafı kullanmaktanda hoşlanmıyorum samimiyetsiz buluyorum, aksine samimi bir hitap şekli olabilir belki ama oldum olası hoşuma gitmedi bu tarz hitap şekilleri.