Teşekkür ederim hocam.
10 Nisandan bu yana pin bekliyorum
Allah tez kavuştursun hocam.
Bir şahıs hesabım var. 2 sene önce açmıştım. 4 kez istememe rağmen gelmemişti. Bir de işletme hesabım var. 3.'sünü istedim. Zaten başında umudu kesmiştim 11 haziranı bekliyorum ki belge ile doğruylayabileyim.
Acaba şahıslarda herhangi bir problem ya da karışıklıkmı oluyor dersiniz, özellikle Türkiye'deki isim benzerliklerinden kaynaklı.
benım tr 15 nde cıktı 2 tanesı bakalım ne zaman gelecek
Allah tez kavuştursun hocam ve türk kargocularına karşı korusun