pahalıymış isimtescil den daha ucuza geliyor ben resimlerimi sergilecegim birşey istiyorum blog açsam dahamı mantıklı sence
Grafikerler için blog tasarımları var onları kullanabilrisin.Firma konusunda üstüne basa basa üstteki dediklerimi hala öneriyorum,godddy den domaini al 1 TL ilk siparişe. Host alacaksanda yine yurtdışından al.