cigulibey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wix.com konusunda bir bilgim yok dostum birşey diyemem yazılımcı olduğum için direk sunucu alabileceğim yerlere bakıyorum.
pahalıymış isimtescil den daha ucuza geliyor ben resimlerimi sergilecegim birşey istiyorum blog açsam dahamı mantıklı sence