Merhaba, oyun görüntü ayarlarından varsayılanları seçtim. Akabinde çözünürlük ayarım bozuldu. Monitörüm 1280x1024 ancak ayarla birlikte sanırım daha üst bi çözünürlüğe çekti. Bundan dolayı oyuna girdiğim zaman siyah ekran kalıyor ve monitörümde Input Signal Out of Range yazısı yazıyor.
Oyunu silip tekrar yükledim ancak sorun çözülmedi.
Launcher üzerindeki oyun onarıcıyı çalıştırdım gene olmadı.
Yardımcı olursanız sevinirim.