Toplu mail gönderimi için bi hesap açıp limit için form doldurdum , 24 Saati geçti ama hala bi cevap yok.
Daha önce bu servisi kullanan var mı, Onay süreci bukadar uzun mu sürüyor.

Şuan 24 saatte bir 200 mail gönderme limiti var, Ancak phpmailer ile denediğimde mail gitmiyor acaba hesabın onaylanmasımı gerekiyor.