Owoki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir soru sorayım o zaman belli gt programları ile kasılan hesaplar bot mu oluyor ?
O konuda hiç fikrim yok, sabit konularda gezerken denk gelmiştim fiyat konusunda ekledim konuya sadece.