Mi 8 lite 64 gb kullanıyorum. 3 aydır donma veya kitlenme olmadı kamera performansı ışık altında ve gündüz baya üst seviyede o fiyata göre. Oyunlarda başarılı ama kronik sorun olarak wifi ve erişim sorunu var diyorlar. Şebeke kesilmesi vesaire hiç bir şey yaşamadım batarya performansı iyi telefon rengi olarak mavi almanızı öneririm.Aklınızda soru varsa sorabilirsiniz.
Yorumunuz için tşkler hocam bende siyah düşünüyordum daha ağır duruyor diye.
Mi 8 Lite yerine Redmi Note 7 satın alabilirsiniz. Ben olsam tercihimi RN7'den yana kullanırdım. Şimdiden hayırlı olsun, aramıza hoşgeldin
Redmi Note 7 ile arasındaki en büyük fark sanırım batarya pil ömrü
Mi 8 Lite cihazının Türkiye garantisi yok diye biliyorum eğer garanti yönünden sorun yaşamayacağına inanıyorsan alabilirsin almak istemezsen ise de Redmi Note 7 alabilirsin.
Eminmisiniz hocam ithalatçı garanti deniliyor.
https://www.hepsiburada.com/xiaomi-m...-HBV00000FLHR5
2200 TL varsa mi 9 se sağlarım hocam bende var çok sağlam telefon
Yurt dışı çıkışlı mı hocam kayıtlı mı peki