Merhaba, dün akşam websitesi için site ismiyle bir facebook hesabı oluşturdum. Hesabı oluşturduk sonra kişisel telefon onayını yaptım ve ardından sitem için facebook sayfası kurdum. Sayfa için özel URL'i aldım ve diğer önemli sayfa ayarlarını yaparken bir anda hesabın bana ait olduğuna dair resim istendi. Resmimi çekip gönderdim ve İnceleme bittikten sonra hesabımın açılıp açılmayacağı konusunda bilgi verilecekmiş.
Benim anlamadığım nokta yeni bir hesabın durduk yere resim onayına düşmesi şahsen şaşırttı. İşin garip tarafı oluşturduğum profil kişisel isim ve soyisimden oluşmuyor, site isminden oluşuyor. Bu durumda resim göndermemin ne faydası olacak ki? Yemin ediyorum bir şey yapmaya kalkışıyoruz nerede saçma sapan sorun var ise hepsi bizi buluyor.
Hesabın açılması kaç gün sürer, aslında en önemli soru hesap açılır mı?