Merhaba değerli R10 Ailesi,

Lezzetsaati.com 'adında bir alan adım var ve kullanmadığım için satmak istiyorum.
sizce ederi nedir ve almak isteyen var mı değerli yorumlarınızı bekliyorum..

iyi forumlar...



up+++