Öncelikle forum gibi sosyalleşme alanlarında aşırı bir ciddiyete gerek olduğunu düşünmüyorum. Eğer birisiyle ciddi bir iş için iletişim kuruyorsanız da karşıdaki kişiye bey veya hanım demek daha uygun. Hocam hitap şeklinin çıkışını bilenler bu hitap şeklinin forumlara çok uygun olduğunu bilirler. Sonuçta forum bilgi kaynağıdır ve herkes herkese bir şeyler öğretiyor.