Selamlar, Lenovo bilgisayarıma kahve döküldü. İlk 15 dakika çalıştıktan sonra güç gitmeye başladı. Birkaç kez power tuşuyla açtım ancak sonra hiç gelmedi. Elektrik alıyor ama güç gelmiyor. Isparta'da olup yardımcı olabilecek birileri var mı aramızda? Ya da ben problemi nasıl düzeltebilirim? Sorun hangi donanımdan kaynaklanıyor olabilir? Maliyeti ne olur?

Garantisi devam ediyor. Acaba garantiye göndersem kullanıcı hatası olarak mı döner?