Corsa D bi arabam var. Nasıl oldu ise bunun ön sol kapıda iç tarafta kol koyma yerindeki plastik parça kırılmış. Ben yapıştırmaya çalıştım ama olmadı. Çok da kötü görünüyor bu haliyle.
internette kapı iç kolu/ tutamağı/ kolçağı vs. vs. diye arattım ama bulamadım.

Nedir bunun sanayi jargonundaki adı bilen var mı?