Şans diye bir şey yoktur. İnsanın başarısı veya başarısızlığı vardır. Hayattaki başarısızlıklarımızı "şans" olarak nitelendirmek doğru değildir.
Bunun nesi başarı kavramına giriyor, siz her konuya atılıp insanları küçük düşürmeye ve ya kırıp dökmeye meyilli misiniz?
Bence yaptığınız hiç etik değil, asıl başarısızlık budur işte.