mikbalavseren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şans diye bir şey yoktur. İnsanın başarısı veya başarısızlığı vardır. Hayattaki başarısızlıklarımızı "şans" olarak nitelendirmek doğru değildir.
Edebiyata gerek yok, edebi içerik yazılacak bir konu da değil.

Şans diye bir şey vardır.

Başarı diye nitelendirdiğin şey farklıdır.

Şanslı olmayı sadece eğitim/ünvan/kariyer/para vb. gibi konulara yorup bunları "başarı" diye adlandırıyorsan, hiç şansın yaver gitmemiş demek ki senin şu zamana kadar

Ne çok sever oldunuz edebiyat yapmayı