çevrenizdeki yada kafanızda ki şeyin gazına gelip böyle bi site açmayın derim. önce bi talep var mı ona bakın. ki bence yok ama belki ben yanılıyordumdur. talepten kasım arkadaşların yada 3-5 bin kişi değil.