Şuan askerdeyim, jandarma olarak yapıyorum, dış karakoldayım. Pcler elimden geçiyor fakat diğer arkadaşların dediği gibi yetkiler çok kısıtlı ve PC’lerde internet yok. İnternet olan pclere de askerler oturamıyor fakat telefon konusunda oldukça rahatız. Hata buraya geldikten sonra bir website oluşturdum can sıkıntısına makale falan ekliyorum günde 1-2 bakalım askerlik bitene kadar ne kadar büyütebileceğim 😄