Aklıma takılan bir kaç nokta var.

Biz bu hesapları açtık her şey çok güzel mobil telefondan açım sağlandı hiç bir sıkıntı yok çok kaliteli hesaplarımız var lakin biz bunu panele sokup işlem yaptırdığımızda patlamama ihtimali yok gibi geliyor bana.

Hesap açılıyor daha sonrasında panellerde mobil ipden işlem yapılamadığı için illaki patlayacaktır. Bunun garantisini sunuyor musunuz?
Hesaplar istediğimiz gibi açıldıktan sonra kullanılabilir mi patlamayı nasıl engelliyorsunuz?

Yoksa pek bir anlamı yok gibi geliyor istersek 1 milyon tane hesap açalım işlem yaptıramıyorsak pek bir anlamı kalmayacaktır.

Yanlış anlamayın sorum sadece size değil bu tarz programları satan herkese ve sektör içinde herkesin kafasında bu soru geziyor net bir cevap alınamıyor o yüzden yazdım.

Hayırlı satışlar dilerim