MuratKARAKAYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TBM'de 1 TL çok iyiymiş. Benim bu sabah 0,14 TL lere kadar düştü. Yeni yeni toparlıyor. @Neteskop;




TBM yanlış görmedi isem 7 TL mi hocam @metecangurel;
bir zamanlar anadolu'da öyleydi