1.5 dci 200k üzeri alınmaz diyenler 450 binde dacia devam eden aracım var nasıl oluyor bu işler. 2013 symbol ile 3 yılda 600k yol yaptım. Km takıntısı yapmayın boşuna arabanın yağını suyunu ilk marşına yakıtına dikkat edin gerisi boş
teşekkürler , yani alınır anladığım kadarıyla sonuçta 190.000 - sıfır araç almıyoruz ama eskilerin pili bitmiş olmalıydı demi ww , honda , audi grubunda kaç kmlere gelen araçlar var illaki renault da vardır yani.