TBM'de 1 TL çok iyiymiş. Benim bu sabah 0,14 TL lere kadar düştü. Yeni yeni toparlıyor. @Neteskop;



metecangurel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı sorun bendede mevcut dün 7 tl idi tbm şuam 30 kuruşlarda
TBM yanlış görmedi isem 7 TL mi hocam @metecangurel;