Merhaba sayın abilerim arkadaşlarım, sizlere bir konu hakkında danışmak istiyorum.
.global domain sahibiyim. 2 senedir bende kayitli. Yıllık mevlası 250-300 TL civarlarindaydi. Fakat malum durumlardan dolayi şuanda 1 yillik kayit parasi 650 TL düşeceğinide sanmiyorum.

Genel anlamda .global domaini pahali oldugu icin kullanan yok denecek kadar az. Fakat güzel bir domain ve bazı anahtar kelimelerde seo yaptirmaksizin google da ilk siralardayim.

Dijital ürün satiyorum fakat, domainin parasi oldukca fazla geldi bu yıl, sizce farklı uzantı uygun fiyatlı domain mi kayit etmeli? Yoksa .global e devam mi etmeli? Farklı uzantı örneği verecek olursak .tc uzantisi mesela.

Site dijital ürün satisi yapmak icin kullaniliyor, blog vb. Kurulmayacak, bi kac anahtar kelime 1.sayfada kalmasi yeterli oluyor.

Değerli yorumlar için şimdiden teşekkürler!