Öncelikle eline emeğine sağlık.
2014 den beri Manuel olarak rootlu telefonumdan hesap açıyorum. Yani bu programın yaptığını yapıyorum. Güzel fikir düşünce tebrik ederim hocam. Fakat fiyat gerçekten çok yüksek.
Bide kafama takılan masaüstü programı ama rootlu telefon neden gerekiyor bu konuda bilgi verebilirsen çok memnun olurum.
Hayırlı satışlar.
Kolay gelsin.
Öncelikle teşekkür ederim yorumunuz için program telefona bağlantı yaparak ip adresini otomatik değiştiriyor onun için root'lu telefon lazım oluyor çünkü telefondaki bazı komutları root yetkisi olmadan gerçekleştiremiyoruz çünkü android'de sonuçda linux

Fiyat konusunda yardımcı olabilirim. pm ile iletişime geçebilirsiniz.