Öncelikle eline emeğine sağlık.
2014 den beri Manuel olarak rootlu telefonumdan hesap açıyorum. Yani bu programın yaptığını yapıyorum. Güzel fikir düşünce tebrik ederim hocam. Fakat fiyat gerçekten çok yüksek.

Bide kafama takılan masaüstü programı ama rootlu telefon neden gerekiyor bu konuda bilgi verebilirsen çok memnun olurum.

Hayırlı satışlar.
Kolay gelsin.