Bu olayı ben getirmiş olabilirim özür dilerim Ben açmadan önce kullanıcı adı kovalayıp satan birilerini görmedim ben.
Benim kullanıcı adlarımda saçma ve 5₺ diyip 500₺ye satılmıyor Çok k.adı sattım. Satmaya devam ediyorum.

İşini düzgün yapan arkadaşlara hayırlı kazançlar dilerim