Yönlendirmeyi html ile mi yapıyor yoksa php de header ile falan mı ?
Bu arada güzel olmuş eline sağlık
Valla bilmiyorum hocam o kadar. Benim büyük bir site var, onun linkleri kısaltmak için kurdum. Uzun süre açık kalacağı işin kullanan olur diye konu açtım. Ama facebook'ta direkt yönlendirilen sayfayı önizliyor. Bayağı kullanışlı o bakımdan. Meb engeli de yok.