Beğeni son zamanlarda çok zahmetli olmaya başlamıştı, özellikle bizim gibi satışını yapanlar için çile oldu kısacası. İnşallah bir an önce gelirde, takipçi ve izlenmeye yoğunluk veririz.
Hocam böyle diyorsunuzda hiç düşünmüyormusunuz beğeni gidince sıra hangi sahtekarlıkla uğraşmaya başlayacak instagram diye
Beğeni gidicne takipçiyle uğraşak yani bu böyledir sırf biri gidiyor diyesatışını yapanlar rahatılıyor gibi bir şey pek mantıklı bir bakış açısı değil.
Burada beğenilerin herkese açık görülmesinin kişilerdeki yarattığı piskolojik etkiyi konuşmak mantıklı olacaktır yoksa insatagram beğeni giidnce sahte hesapları kapatmanın yolunu arayacak zaten bu sefer takipçide gidecek