Instagram'da bir gönderi paylaştığınızda artık kaç kişinin beğendiğini sadece sizin görebileceğiniz söyleniyor. Bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Gönderi beğenisi satan arkadaşlar için kötü haber ancak bunun dışında güzel bir olay bence