GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mahsur kalınırmı ya 2 senem geçti orda Sen eğlenceye çeviremiyosun olayı ben harem kurdum gelmeden son 3 ay Lipstick ve Mexico da vip var benim ayıp sana ya

Konuyu açan arkadaşım hayırlısı olsun inşallah yolumuz düşerse oraya uğrarız çayını içmeye
Herkesin eğlence anlayışı farklı demek ki