Mahsur kalınırmı ya 2 senem geçti orda

Sen eğlenceye çeviremiyosun olayı ben harem kurdum gelmeden son 3 ay

Lipstick ve Mexico da vip var benim

ayıp sana ya
Konuyu açan arkadaşım hayırlısı olsun inşallah yolumuz düşerse oraya uğrarız çayını içmeye
Herkesin eğlence anlayışı farklı demek ki