fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biri beni kıbrıstan alsın 😂 herkes kıbrısa tatile geliyor biz burda mahsur kaldık 😂

Hayırlı olsun hocam 😊
Mahsur kalınırmı ya 2 senem geçti orda Sen eğlenceye çeviremiyosun olayı ben harem kurdum gelmeden son 3 ay Lipstick ve Mexico da vip var benim ayıp sana ya

Konuyu açan arkadaşım hayırlısı olsun inşallah yolumuz düşerse oraya uğrarız çayını içmeye