O zaman monster diyorum hocam. Fiyat bakımından biraz daha iyi

Teşekkürler hocam.
Mac oyun konusunda sorunlu hocam, ondan dolayı düşünmüyorum şuan.
Büyüksün baba
Mac sadece stabil çalışıyor hocam. ondan dolayı tercih ediliyor.
hocam windows da öyle ki ? ben hiç bir sorun yaşamıyorum 2002 den beri bilgisayar kullanıyorum inanın bir defa lanet olsun windows dediğimi bilmiyorum sadece abidigubidik virüslü şeyler kurduğun zaman yada crackli şeyler o zaman sapıtıyor siz ne gibi sorunlar yaşıyorsunuz ?