Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Monster ve MSI aynı sadece kasalarındaki logoları farklı monster MSI'dan alıyor laptopları kendi markasını koyup geçiyor. Yıllar geçsede aynı performansı alabilsem, virüsle ve zamanla ağırlaşan işletim sistemiyle uğraşmasam dersen macbook pro. oyun istersen msi yada monster tabi.
O zaman monster diyorum hocam. Fiyat bakımından biraz daha iyi



EmreGR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaklaşık 2 haftadır Monster'ın bu linkinde yer alan bilgisayarını kullanıyorum.

Diğerlerini kullanmadığım için o markalar veya modeller hakkında yorum yapamayacağım ama Monster şu an da beklentilerimi fazlasıyla karşılıyor.

Performans olarak sadece oyun oynuyorum ve tatmin edici.
Teşekkürler hocam.

tahaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En az 5 yıl kullanmak istiyorsanız tercihinizi Mac'ten yana yapın.
Mac oyun konusunda sorunlu hocam, ondan dolayı düşünmüyorum şuan.

Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Küçük şeyler isteme benden
Büyüksün baba

phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yanlış anlamayın da benim evimde yıllardan beri macbook da var mac de var windows da var ben bir türlü diyemedim şu mac'in yazılımı çok üst düzey süper falan diye ya gerek yazılım sektörü olsun gerek diğer sektörler olsun hemen hemen her işletim sistemi aynı işi görüyor ki ? hatta çoğu şeyde windowsun sağladığı pratiklik ve geniş yelpaze çok farklı bende sizin mantıkla aldım mac ile macbook zamanında çok ahım şahım kullandığım yok dışarı çıkarken kullanıyorum bazen o kadar windows ile alıp veremediğiniz ne ki ?
Mac sadece stabil çalışıyor hocam. ondan dolayı tercih ediliyor.