Merhaba 2016 ağusos yazından beri amazon ve alibaba üzerinde fba yapıyoruz. 12 ayda Yaklaşık 300bin dolar a yakın kârımız satışımız mevcut. instagramda 10 bin kusür takipçiye sahip hesaplarımız mevcut sizce kendi ürünlerimizi üretip onları satmalı mıyız? Aksesuar ve giyim üzerine satışlarımız.Yoksa yeni depolar ile anlaşıp onların stoklarınımı kullanmalıyız?