MertCenikut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pritunl bende kullanıyorum, memnunum.

Reklam gibi olacak ama https://www.mertcenikut.com/pritunl-...nasil-kurulur/ işinize yarayabilir.
Teşekkür ederim hocam. Bende OpenVPN kurulumu ve ayarları hakkında araştırma yapıyordum. Sağolun, deneyeceğim.



TDPR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açmak için girdiğiniz "VPN/ PROXY" kategorisinin en üstünde VPN nasıl kurulur adlı bir konu var. Bu dökümanı okuyarak kendi sunucunuza VPN kurarak o şekilde sunucunuzun ipi ile internette gezinebilirsiniz.

Proxy kurmak biraz zor olup, sunucu alınabilecek fiyattan daha ucuza direkt olarak forumdaki Proxy satıcılarından alabilirsiniz.

Konu açmadan önce forumda arama yapabilirsiniz, gerekli dökümanlar mevcut, İyi forumlar.

https://www.r10.net/vpn-amp-proxy/12...-kurulumu.html


Hocam ilk önce özür dilerim. Sistemin ne olduğu ve nasıl arama yapacağımı bilmediğim için bu şekilde konu açtım.

Destekleriniz için teşekkürler.