Hocam yanlış anlamayın da benim evimde yıllardan beri macbook da var mac de var windows da var ben bir türlü diyemedim şu mac'in yazılımı çok üst düzey süper falan diye ya gerek yazılım sektörü olsun gerek diğer sektörler olsun hemen hemen her işletim sistemi aynı işi görüyor ki ? hatta çoğu şeyde windowsun sağladığı pratiklik ve geniş yelpaze çok farklı bende sizin mantıkla aldım mac ile macbook zamanında çok ahım şahım kullandığım yok dışarı çıkarken kullanıyorum bazen o kadar windows ile alıp veremediğiniz ne ki ?