HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şöyle hocam; max performans, min fiyat lazım. Ondan dolayı Asus listeye giremiyor. En azından ben bulamadım.



Doğrudur hocam, bakalım MAC konusu oyunlarda bozuyor biraz.



PM ilettim hocam.



Monstera bir + geldi sonunda ) Ne kadar süredir kullanıyorsunuz hocam, bir de mümkünse hangi model?



Ekran kartı ve işlemci önemli hocam, diğerleri sıkıntı değil ayarlanır.







Şimdi burdan çıkaracağımız sonuç şu;

genel olarak birçok kişi MSI taraftarı fakat Monster kullanan da olmuş. MSI ile Monster arasında sanırım kaliteyi karşılaştırıp tercih yapacağız.
hocam monster a5 v13.1
2 aydır kullanıyorum