Şöyle hocam; max performans, min fiyat lazım. Ondan dolayı Asus listeye giremiyor. En azından ben bulamadım.
Doğrudur hocam, bakalım MAC konusu oyunlarda bozuyor biraz.
PM ilettim hocam.
Monstera bir + geldi sonunda

) Ne kadar süredir kullanıyorsunuz hocam, bir de mümkünse hangi model?
Ekran kartı ve işlemci önemli hocam, diğerleri sıkıntı değil ayarlanır.
Şimdi burdan çıkaracağımız sonuç şu;
genel olarak birçok kişi MSI taraftarı fakat Monster kullanan da olmuş. MSI ile Monster arasında sanırım kaliteyi karşılaştırıp tercih yapacağız.