Hocam 2013 sonu macbook cihazım var bootcamp ile 512gb ssd'nin yarısından biraz daha azına windows kurdum. Yaklaşık 4 yıldır cihaz bende çıkan bütün Fifa oyunlarını oynadım ve hala FIFA 19 oynuyorum. CS:GO oynatıyor. BF3 oynadım ve GTA 5 çok yüksek ayarlarda olmasada oynadım. Şu an sadece fifa oynamak için açıyorum windows'u. Alacaksanız tavsiye ederim memnunum cihazımdan.