Papağanımın ishal sorununu çözmüştük, kendine gelmişti epey canlıydı.
Ertesi gün ve halen devam eden bir hastalık çıktı. 2 gündür hiç bir şey yemiyor içmiyor.
İlacını aldık (antibiyotik) suyuna karıştırdık, fakat içmediği için bir etkisi olmuyor. Sürekli uyku halinde, sürekli halsiz.
Maalesef sanırım kaybetmek üzereyiz, inşallah sabahı görmeyi başarırsa ilk işimiz veterinere götürmek olacak ama çok umut besleyemiyorum maalesef.
Tam düzeldi derken bir anda çökmesine de anlam veremedik. İnşallah kaybetmeyiz.