PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 3 yıldır istanbulda motor sürüyorum ben bile acemi sayılırım.
Hiç motor kullanmayı bilmeden ehliyet alayım kurye olayım demek. "Azrail merhaba nerede buluşalım" demekle aynı şey.
++
Bende 3 yıllık motor sürücüsü olarak arkadaşa katılıyorum.
Kuryelik yapılabilmesi için 1-2 yıl aktif sürücü olmanız gerekir bana göre. Yoksa çok sakat...