AnkeeBut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nevizadedeyim görüşürüz
ne alaka? en iyisi çocuklarla muhattap olmayı bırakayım ben çünkü yeterince iyi davranmıyorlar insanlara kolay gelsin iyi eğlenceler güzel kardeşim