Geçmiş olsun hocam. Lisansı aldığınız kişiyi bulmanız gerekir. Bulamazsanız artık yapacak bir şey yok zira kendi kendinizi ihbar etmişsiniz.
Evet hocam aynen öyle bi durum oldu aldığım arkadaşın numarası iptal olmuş bir kaç yerde mesaj attım kendisine dönüş yapmasını bekliyorum