Hocam eğer video içerikli iş yapacaksanız telefon asla tevsiye etmem. 4 k video çeken kamera arıyorsanız sizlere Olympus mark 3 tavsiye ederim. Ben şuan kullanıyorum. Fiyatını hak ediyor. Hem sanıldığı kadar pahalı değil. Ben 3300 e aldım. Gayet memnunum.