Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumda 20.si akşamı banlanan bi arkadaş vardı oda alıcam diyordu ama alamadı malesef
O Zaman ne diye kesin kazanç kısmı yapmışlar bunlar adamı kanser eder keşke adam akıllı bir reklam firması olsaydıda bunlarla ilişkimi kesseydim.

Şimdi 2000TLm çöp oldu öylemi

SEOPro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Admob u yoksa adsense hesabın mi kapatıldı
2Side hocam zaten kendi kendine bağlanmış heralde bilmiyorum tam olarak



Arkadaşlar hesabım pinli ve daha önce ödeme alınmış bir hesap banka bilgileride ekli yani