Evet yaklaşık 9 aydır kullanıyoruz
Konuşmak için konuşmayın. Full hd izliyoruz demissiniz biz Ultra HD izliyoruz yani 4K.
5 kişilik yer muhabbetini herkes biliyor.
Ayrıca Netflixte 50 çeşit üyelik tarzı varmış gibi konuşmayın paket tipleri belli en üst paketi kullanıyoruz
gerekli zamanım olmadığı için böyle yazdım şayet ben telefondan izlediğim için 4K izleyemiyorum ekranın boyutu yetmiyor.
şimdi üyelik bilgilerime baktım,
http://prntscr.com/nqeoal UHD 4K buyur.