Yani adam yazmış 10 tl ye bir yer boş demiş alır. Neyin problemi bu kadar. Almayacaksanız konu linkini tıklayıp niye cevap yazıp zamanınızı boşa harcıyorsunuz.
Adam net bi şekilde ilan vermiş
Bu kadar gereksiz yoruma ne gerek var