Ama işlemi gerçekleştirirken neden ücretsiz yazıyor? Yani şimdi ben orda 51tlyi görsem zaten göndermemki.Ama sen oraya işlemi yaparken işlem ücretsiz yazarsan ardından para bana düştüğünde 51tl kesersen bu olmaz
Yukarıya ekledim dekontu hocam
Alıcıdan kesiyor zaten.
Bireysel Hesap Aşırı/Ticari Kullanım Ücreti%3,40Aynı ay içinde 5 farklı Papara kullanıcısından toplam 5.000 TLnin üzerinde ödeme alınması halinde 6. işlemden itibaren alıcının elektronik para hesabından tahsil edilir.